Thursday, May 8, 2008

kemunculan sulong

8/5/08,pada jam 0210, suasana awal pagi ketika saya bersama rakan saya yasir foo bertempat di khulafah bistro seksyen 7 baru telah memberi ilham kepada saya untuk mencipta blog saya sendiri setelah lama menjadi pelawat kepada blog icon saya selama beberapa bulan....... "sampai bila nak tengok saja???"..... "bila lagi ?" terkeluar persoalan itu dalam diri saya yang menguatakan lagi semangat saya untuk mincipta blog sendiri. selepas sering menjengok blog icon saya dikala senggang, lahir satu lagi blog rembang waktu yang melonjakankan keinginan saya yang sedia ada....

ada relevannya..... saya dapat melihat bagaimana blog akan membantu dalam menyebarkan maklumat dan menjadi jambatan perhubungan antara bloggers....doakan kejayaan blog ini.....

APA CRITA.......??? apa bentuk coretan yang akan dihidangkan dalam blog ini.......? jawapannya.... tungguuuu...........

wassalam.....

8 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

congrates, u are welcome to be blogger....

Anonymous said...

Dari Penjengok-Penjengok Tegar;

Tahniah TeamTact kerana telah berjaya menonjolkan diri tapi tuan sudah jadi ranjau sepanjang jalan....
Kata nak tunggu Penjengok-Penjengok Tegar.
Tapi takpa, kalau benda baik buat apa tunggu kawan kan, teruskan aje.

Jangan ada ranjau sepanjang jalan lagi naaa.......

Cheers ......

Anonymous said...

tahniah kerana sudah mewujudkan blog sendiri. Jadi kan blog ini sebagai bahan rujukan dan panduan untuk peminat blog.

-ust-

hisyamchemat said...

Tahniah TEAMTACT,
Selamat datang ke 'blogosphere'. Semoga anda rajin mengemaskini blog anda dan tidak membiarkannya bersawang.

Anonymous said...

Dari Penjengok-Penjengok Tegar,

Blog Ini dah MulA BerSawang daH.


Cheers .....

hisyamchemat said...

Betul kata penjengok2 tegar. Blog ni dah makin tebal sawangnya. Disiplin sikit.

teamtact said...

sawang semua dah vakum....hehehe

Anonymous said...

Dari Penjengok-Penjengok Tegar,

Tuan TeamTact, baguih la semua sawang dah vakum tapi jangan lah lupa kat mana nanti nak simpan vakum tu dimasa hadapan.
Takut bersawang lagi laaaa.

Cheers ...