Wednesday, February 18, 2009

MSP UiTM Segamat

Antara aktiviti yang dilakukan oleh peserta dari MSP UiTM Segamat....

Taklimat keselamatan...!

Jungle Trekking

Waterfall Rapelling.............








Mandi manda......
Staf unit sukan En Reza......

Water confidence............

seperti biasa Briefing & debriefing sebelum dan selepas aktiviti




Rafting.........


Together Everyone Achives More



Pada 13hb-15hb Februari baru-baru ini MSP (Majlis Sukan Pelajar) dibawah kelolaan Unit Sukan UiTM Segamat telah selamat menjalankan satu program team building di Lato Charok, Janda Baik, Pahang. Progaram telah dijalankan dengan jumlah peserta seramai 27 orang 4 orang staff unit sukan dan 3 orang staff UiTM dan khidmat konsultan adalah dari Team TACT.

Alhamdulillah, dengan keadaan cuaca yang baik, peserta yang berdisplin, staf Unit Sukan yang bijak dan staf Team TACT yang cekap, semua aktiviti yang dirancang berjalan dengan baik sekali.


Sakit
Walaubagaimanapun, seorang peserta telah dihantar pulang kerana demam. Peserta tersebut, Fara, telah mengadu rasa hendak demam sejak dari UiTM Segamat. Setelah sampai di Janda Baik peserta tersebut yang sekali lagi mengadu demam dan muntah-muntah dan terus dihantar oleh Team TACT dan staf Unit Sukan UiTM Segamat ( Cik Shikin ) unuk mendapat rawatan awal di sebuah klinik di Bentong. Rawatan susulan dilakukan di Hospital Bentong dan seterusnya peserta tersebut dihantar pulang ke rumah beliau di Cheras.


Komitmen
Dengan dedikasi yang ditunjukan oleh staf Unit Sukan dan para peserta, Team TACT yakin MSP akan akan bertambah maju lagi pada masa-masa yang akan datang. Dengan pengisian program yang telah dilakukan sendiri oleh pihak Pusat Sukan UiTM Segamat dan Team TACT pasti banyak yang telah dipelajari oleh peserta.


Terimakasih

Team TACT mengucapkan jutaan terima kasih kepada Unit Sukan UiTM Segamat kerana memilih kami untuk bekerjasama dengan pihak Unit Sukan UiTM Segamat.Semoga kita boleh bekerja sama lagi di masa-masa akan datang. Terima Kasih.

4 comments:

Penerus Hidup said...

salam bang.... jenguk2la blog saye ye... www.amnanafiqabdulrazak.blogspot.com.... sila berikan comment abg... and kalo bleh... promote lee skali... saye nie baru blajo buat balik...hehehehehe

Penerus Hidup said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

thx coz jd consultant kami sepanjng kami di sana..
surely it will improve the way of Msp in the year future.._ain_

Anonymous said...

xlulus xm i.. i salahkan u tau.