Tuesday, March 10, 2009

SAITO COLLEGE....

Pada 6,7,dan 8 hb Mac baru ini satu lagi program telah diselenggarakan oleh Team TACT. Kali ini program yang dijalankan adalah bersama pihak dari SAITO COLLEGE. Kira-kira seramai 32 orang dari pihak SAITO college terdiri dari peringkat Director hinggalah ke pegawai pemasaran telah terlibat dalam program tersebut.

Banyak aktiviti yang telah dilakukan dan aktiviti yang dilkukan bukan sahaja dai pihak Team TACT malahan dari pihak SAITO sendiri telah melakukan beberapa aktiviti yang menarik.

Apaaa yang penting...!?? Kerjaaa..sama...!!!

Susah.......bagi mereka bukan alasan........

Segala Cabaran.... mereka sahut dengan kejayaan...

Setiakawan.... menjadi tunjang...

Semangat mereka..... sentiasa tinggi...

Bagi mereka.... tiada yang mustahil......!!!


Sesuai dengan objektif program ini diadakan, peserta program telah dihidangkan dengan beberapa aktiviti yang dapat meningkatkan keupayaan diri dalam melasanakan tugasan ketika bekerja. Selain itu aktiviti yang dilalui peserta juga membantu untuk peserta lebih menghargai antara satu sama lain bagi menghasilkan satu pasukan yang betul-betul mantap. Peserta juga diterapkan dengan nilai-nilai keberanian untuk bertindak apabila melakukan beberapa aktiviti yang memerlukan mereka mengatasi ketakutan dalam diri.

Sepanjang program berjalan, peserta telah menunjukan komitmen dan keiklasan yang tinggi untuk terlibat dalam aktiviti yang disediakan. Dengan komitmen dan keiklasan yang ditunjukan mereka pihak Team TACT percaya mereka ini bakal mencapai target yang telah ditentukan syarikat… malah dengan keupayaan dan flexibility yang mereka pamerkan tidak mustahil mereka akan dapat lebih dari target syarikat.


Team TACT mendoakan kejayaan bagi kesemua peserta program dan Team TACT juga mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih diatas kesudian untuk bekerja sama dengan pihak kami.


ONE TEAM-ONE GOAL......

MILOOOoooo........

5 comments:

Anonymous said...

sume orang dalam gambar ni mantap...hahahah...best gler woi...thanx 2 all bro....jangan sesekali kacau orang melatah lagi,,,nanti berjangkit...huhuhuhuhuhh....

1 TEAM 1 GOAALLLLLLLL....

teamtact said...

salam rekreasi....

hahaha.... fire in the hole....!!!!

ajoy87NF said...

Salam...
Pasni bekampunglah kita kat Janda Baik tu...
hehehehehe.....

aku wanita said...

Ajoy poyo!!! Tipu!!!

...:)

Anonymous said...

salam rekreasi..

thanks to all teamtact staff...

program yang paling best..kenangan yang tak mungkin di lupakan..

makan dalam dulang..
masuk kolam 3 pagi.. ( lagu untuk en shawn..hahahahahaahhaha..)
waterfall repelling..
mandi lumpur..hahahahahahhaha(best2..nak lagi..)
macam2 lagilah....

yang paling x bole lupe..tarian burung unta..(lagu versi india)..mase mule2 sampai 2..hehehehe..

terima kasih sekali lagi kepada semua jurulatih2 teamtact..

nice to meet u all..

nantikan kedatangan kami akan datang...

sampaikan salam pada en mazlin, en shawn.abg ajoy, abg yang macam cine 2..(x ingt name..sowiiiiiiii..hehehehe),kakak yang masak untuk kiteorang, pak lang dan lain-lain..sowie x ingat nama..tapi ingat rupa..hahaahahahahaha..


dari kami..


one team-one goal..

milOOOOOOooooooooo






-june-