Monday, April 6, 2009

Agak sibuk....

Pada 27-29 Mac TeamTACT telah mengendalikan program Sekolah Sukan Bukit Jalil. Selepas Itu masa yang ada telah diisi untuk mengemaskini segala peralatan TeamTACT yang telah digunakan untuk program .

Pada 3-4 April Saya telah bersama-sama membantu sebuah konsultan menjayakan program mereka. Semalam 5 April saya meluangkan masa saya bersama-sama keluarga tercinta di Bandar Jengka dan hari ini saya berada di jeti Mersing untuk ke Pulau Tioman esok bagi menyiapkan beberapa kerja diperingkat terakhir bagi event SAS eco challenge. saya disini hingga 10hb April dan seterusnya akan ke Tasik Bera.

Saya akan berada di Tasik Bera hingga 13hb April. Banyak cerita yang akan saya kongsikan kemudian.

Terima kasih.

4 comments:

anna husna said...

salam..activity terbaru phytas..28hb 3 ari 2 kami buat open day kat hospital angkatan tentera lumut TLDM..
best..
ade massage, lung function test...fitness test..n sume pasal physiotherapy...

n plg penting sume 2 free..
org awam dpt khidmat percuma..
kami mgkin akn pindh ke UITM puncak alam sem depan..

MR unknown said...

salam...sembil kerja sembil berjalan....hhaaha...
best berjalan la....

myWAY said...

lama aku xmuncul..
tp bkn kerana sas eco aku muncul..
hari ini, aku sempat view sume kwn2 punya blog...

makin maju bisness, alhamdullilah..
sebelum sas eco, kita futsal laa...

anna husna said...

salam..kawan2 sume sihat..
skang tgh study week so jrg r jumpe..
pas exam ni sume g praktikal kali ke-4 lak..
sume hospital asing2...1 group ade 4 org je..maximum..

ari 2 kn ade amik byk gmbr2 kami...
abg ade soft copy x...
mcm mane abg nk bg ek???slalunye mcm mane.??