Wednesday, August 27, 2008

SORRY. . . . . . .


Assalammualaikum……..

Sory la kepada pengunjung-pengunjung blog saya kerana dah lama tak update…… bukan apa minngu lepas saya berada di Tasik Kenyir untuk membantu Fakulti Sains Sukan dan Rekreasi dalam menjayakan satu program yang berkaitan dengan subject Outdoor Recreation. Program tersebut bermula 16hb hingga 21hb Ogos…… 22 hb Ogos, jam 0500 barulah saya dan yang lain-lain dari Kenyir sampai ke Shah Alam…

Pada 22hb Ogos juga la saya bertolak ke Janda Baik bagi melaksanakan program syarikat saya sendiri (Total Adventure Consulting & Training). Program yang kami kendalikan di Janda Baik “ JANDA BAIK ADVENTURE” untuk Syarikat Spansion Kuala Lumpur pada 23hb & 24 Ogos. Alhamdulillah Segalanya berjalan lancar…..

Terima kasih saya ucapkan kepada Syarikat Spansion Kuala Lumpur kerana memilih Team TACT untuk menjayakan program “ JANDA BAIK ADVENTURE”… Semoga kita dapat bekerjasama lagi dimasa-masa akan datang.

Berkenaan program Final Camp di Tasik Kenyir, kali ini saya dapat pengajaran yang teramat berguna dalam hidup saya….. InsyaAllah akan saya coretkan kemudian…




9 comments:

aboy said...

coretkan pasal final camp skali bang...=)..
malam ni jangan lupa naaa..

keLaPe daN orKiD..... said...

npe el xder dlm gmba ni yerk...huhuhuhu

hijau bumi Tuhan... said...

salam shawn...
pekabo, aku ni azlan@lanperlu...
saje nk bgtau, aku dh ada blog...
sng2 jengok le, tp still under construction lg, haha...

http://nurazlanshahbinadam.blogspot.com

dh ramai coretkan crita final camp...ko bile lg...nk gak baca coretan ketua lanun,haha...x dpt pegi pun, dpt bca blog kwn2 yg pegi pun ok la jgak...

salam perjalanan...

Anonymous said...

Salam...

Terima kasih kembali untuk Team TACT...Yeah..hope kita dapat bekerjasama lagi untuk program akan datang...byk feedback kata "best..fun...enjoy..."

Have a nice day & all the best!!

...AKU WANITA...

Anonymous said...

Salam Ramadhan al-mubarak...

tiada hari seindah JUMAAT
tiada kata seindah ZIKIR
tiada ibadah seindah SOLAT
tiada bulan seindah RAMADHAN..

Selamat berpuasa...

...Anggerik Rimba...

yazilahyazir said...

salam teamtact,
thank u for the opportunity...

Anonymous said...

sorry naik lori :p

P.e.a.C.H said...

erm ye la...
tq ye bang cz bg pndapat...
gmba dh tukar dh...
n sowy...
pasal kt kenyir tu cite cpat2 taw...

aQu daN SesuAtu said...

bang bila mau update...
asyk sorry jerr????