Wednesday, July 23, 2008

ORANG BAIK SELALU DIDUGA......


Kira-kira jam 0715, 23 July ketika saya sedang asyik melayan history channel dirumah..... Abg. Malin call saya dan mintak saya kerumah Cik Sue di seksyen 7.... "Hang pi umah Cik Sue sat... Cik Sue call abang kata kereta dia kena pecah.....". Tanpa membuang masa, terus saya memecut menggunakan motor Mus, pada kiraan saya naik motor lagi cepat...... sesampainya disana saya call Yazilah.... rupa-rupanya Yazilah dan Cik sue dah ada kat bus stop... tunggu bas nak ke baalai polis..... terus saya suruh tunggu saya balik ambil kreta....
Ketika saya dalam perjalanan menghantar Cik Sue dan Yazilah....beliau mengadu nasib pada saya..., marah ada, sedih ada, terkejut pun ada katanya.... Semasa perjalanan pulang sempat juga Cik Sue berkata pada saya " dah lah tengah sedih Yazilah nak balik Johor.... Jadi macam ni pulak..... Hai... orang baik ni memang selalu di duga...." kata Cik Sue berseloroh.....
Apa yang boleh saya katakan di sini, SABAR.....SABAR....

7 comments:

PPT said...

TeamTact,
Terima kasih kerana cepat memberi response.
Untuk Cik Sue, Takpa dan Takpa.

Sabar yea CIk SUe.....

Cheers.......

Anonymous said...

TeamTact,

awak ni baguih la. semangat setia kawan awak kuat sangat..dari dulu sampai skrg..teruskan..Moga Tuhan Memberkati..

kem salam kat che sue n yazilah :)

ahboy said...

steady la bang...
tu kita xjumpa orang tu..
kalau jumpa laa...
ermmm...baru hang tau la sapa *****
hehehe....

sname said...

berkicap punya

teamtact said...

Salam Semua....
betul la kata moncet dan mohd.... kalau jumpa mungkin kita boleh bantu dia insaf..... komen anonymous plak.... apa guna berkawan kalau tak boleh berkongsi susah dan senang.....

Selamat....selamat...

hisyamchemat said...

Jadilah TOMBO jangan TONTO. Semoga Allah merahmati kehidupan teamtact. Amin

ahboy said...

Hehehe..bos cakap Tombo teringat kat TOMPO(tolong orang pukul orang) pangkor bang..
hehehe...budak yang dieksperimen guling2 spt mana di level 3..al maklumlah masa tu baru balik level 3 kan..hahaha...